När du hör det här ljudet

Idag försökte jag dölja min excentriskhet för testledaren på arbetsförmedlingen genom att få henne tro att det var min testkamrat som knackade excentriskt på fönstret. Han är en sån person som är väldigt cool och lugn, så jag vet inte om det gick hem, jag är tveksam. Men ni anar inte hur svårt det är att vara en excentrisk kvinna i sina bästa år, i den här världen!! Missförstådd, dömd, underskattad... *snyft, snyft* 

Haha, typ som häromdagen när jag hade ett annat möte där med en annan kvinna. Mötet var slut men vi fortsatte prata, och jag kom in i någon passionerad monolog om något helt orelaterat som jag var frustrerad över, och mitt i den avbröt hon mig, bara suckade, smålog och sa: "vet du vad Anna, ta och gå hem nu". 
 
Det är få som orkar med mig alltså. Men fler än vad man tror faktiskt...
 
Jahapp. På tal om något annat så var väl tävlingen avslutad nu då. För jag har bara en chokladboll kvar och den kommer jag mycket troligt äta upp ikväll. Ni var lite långsamma alltså. Rådjuret är ju där nästan exakt mitt i bilden. Men det kanske är svårt att se för ett otränat öga. 
 
Nu ska vi se om jag inte har nån bild vi kan ta fram från idag... Jo, titta!! Jag gjorde en frisyr. Det bara blev så. Jag började med en fläta men sen kunde jag inte sluta. Hoppsan.
 
Nu är det dags att luta huvudet åt vänster allesamman!